top of page

Porto to Tui

< חזרה

קמינו פורטוגז סנטרל

פורטו אל טואי

הליכה/אופנים

הליכה

מספר ימים

8

דרגת קושי (1-5)

1

אורך המסלול בק״מ

126

מספר אנשים מינימילי

2

דרגת ארוח בכוכבים

הדירוג הממוצא הוא 3 מתוך 5

עונה נמוכה

765

החל מ -

עונה גבוהה

845

החל מ -

הקמינו פורטוגז, או הדרך הפורטוגזית היא השנייה בגדלה ובחשיבותה מבין שבילי הקמינו דה סנטיאגו והמסקרנת ביותר. זו בחירה טובה למי שרוצה ולחוות את נופי האזור הכפרי הנעים והצנוע של פורטוגל ולהנות מחווית קמינו מעט שונה.

חלק זה הוא הקטע האחרון שעובר בחלק הפורטוגלי באזור מישורי, והוא חוצה כמה ערים היסטוריות בעלות עניין רב כמו פורטו, פונטה דה לימה וברסלוס. המסלול הזה יחשוף בפנינו מעט מאורח חיי המקומיים, התרבות, האמנות, וכמובן - האוכל הטעים.

על המסלול
יום 1

הגעה לפורטו

העיר פורטו היפה והצבעונית, ביתו של יין הפורט המפורסם, היא מקום מושלם להתחיל בו את המסע שלנו. העיר הגדולה הממוקמת על גדות נהר ה- Duero היא אחד היעדים הפופלרים ביותר במערב אירופה. פורטו היא העיר השנייה בגודלה בפורטוגל ואתר מורשת עולם של אונסקו, שמציעה למבקריה נופים נהדרים, מנזרים עתיקים ומצודות, כל אלו עטופים בנוף ירקרק, אקלים ים תיכוני נעים, אוכל משובח ואווירה צעירה וסוחפת.

יום 2

ביום ההליכה הראשון בדרכנו לכיוון צפון פורטוגל, נחצה את העיר פורטו בהליכה על כבישים סלולים בשטח העירוני. בדרכנו ברחובותיה הציוריים של העיר נחלוף על פני כנסיות ומנזרים רבים כולל מקדש רומאי המוקדש לאל יופיטר, בו נוכל לבקר ולהתרשם.  
הליכה: 22 ק"מ

יום 3

זהו יום הליכה קצר יחסית על הקמינו שלנו, שמתרחק בהדרגה מקו החוף פנימה לכיוון צפון מזרח. לאחר שנחצה את הגשר Puente de Zameiro נכנס אל האזור החקלאי היפהפה של צפון פורטוגל. יתגלו לפנינו שטחים נרחבים מנוקדים בכפרים מקסימים ובחורש עדין של עצי אורן ואקליפסטוס שיצלו על ראשנו מהשמש במהלך היום. נגיע לחווה כפרית נעימה, שם נוכל להנות מהמטבח המקומי.
הליכה: 12 ק"מ 

יום 4

יום ההליכה האחרון שלנו בחלק הפורטוגזי של הקמינו יוביל אותנו דרך כבישים וכפרים אל שתי ערים מקסימות משני צידיו של נהר המיניו. תוכלו לבחור אם לעבור את הגבול דרך הגשר הבינלאומי המחבר בין השתיים או בסירה החוצה את הנהר. את היום נסיים בעיירה היפהפיה וההיסטורית Tui השוכנת על גדות הנהר Mino בגבול שבין ספרד ופורטוגל. Tui עשירה בהיסטוריה מרתקת, אמנות ותרבות, נבקר בקתדרלה הגותית Catedral de Santa María ממנה נשקף נוף פנורמי יפהפה, ולא נשכח ליהנות מארוחה טעימה במסעדה מקומית. 
הליכה: 20 ק"מ

יום 5

זהו היום התובעני ביותר במסלולנו על הקמינו פורטוגז, הן מבחינת המרחק שנעבור והן מבחינת מיעוט הכפרים בדרך, אך הפיצוי גדול, הנופים שיתגלו לעינינו בעברנו דרך אזור הכרמים בהחלט שווים את המאמץ. ננוח מההליכה ונפנק את עצמנו בארוחה טובה ויין Vinho Verde בעיר המקסימה Ponte de lima אחת מבירות היין המפורסם.
הליכה: 34.5 ק"מ

יום 6

היציאה מפונטה דה לימה הציורית עוברת דרך גשר רומי המפואר שחוצה את נהר הלימה ולוקח אותנו אל הליכה באזור ירוק במיוחד במרחבי הטבע הפתוחים של צפון פורטוגל. טיפוס קצר יוביל אותנו אל העיירה קטנה Rubiaes, בית הפסטיבלים של הגליסיה, ואל והכנסיה המיוחדת שלה.
הליכה: 18 ק"מ

יום 7 

יום ההליכה האחרון שלנו בקמינו הצפון פורטוגלי מוביל אותנו דרך כבישים וכפרים אל שתי ערים מקסימות משני צידיו של נהר המיניו. תוכלו לבחור אם לעבור את הגבול דרך הגשר הבינלאומי המחבר בין השתיים או בסירה החוצה את הנהר. את היום נסיים בעיירה היפהפיה וההיסטורית Tui השוכנת על גדות הנהר Mino בגבול שבין ספרד ופורטוגל. ולא נשכח ליהנות מארוחה טעימה במסעדה מקומית לפני שנפרד.
הליכה: 19 ק"מ

יום 8 

Tui
המסע המדהים שלנו הגיע לסיומו… לאחר שביקרתם בקתדרלה הגותית Catedral de Santa María ממנה נשקף נוף פנורמי יפהפה, תוכלו לעזוב כשאתם לוקחים אתכם זיכרונות ממסע בלתי נשכח, או להשאר אתנו עוד כמה ימים באזור Tui העשיר בהיסטוריה מרתקת, אמנות ותרבות. 
אל תהסו לפנות אלינו לתכנון השהות הנוספת!
פורטו אל טואי
פרטים נוספים
כולל

לינה בבתי מלון ובתים כפריים ( שילוב של מקומות לינה בדירוג גבוהה)
חדרים עם חדר רחצה פרטי
ארוחות בוקר
העברת ציוד בין מקומות הלינה (1 מזוודה/ תיק לאדם מקסימום 18 ק"ג)
חוברת הדרכה לדרך הכוללת טיפים ומידע
דרכון הדרך וצדפה של הקמינו דה סנטיאגו
תמיכה ושירות לקוחות למקרי חירום 24/7
מיסים


לא כולל

טיסות אל ומארץ היעד
העברה משדה התעופה ואל שדה התעופה
ביטוחים
ארוחות צהריים וארוחות ערב
מס תיירות (אם נדרש)
ציוד איש
הוצאות אישיות


תוספות אופציוליות

ארוחות ערב
תוספת לילה בפורטו
תוספת לילות לאורך המסלול
תוספת לילות בסנטיאגו / טואי
הסעה פרטית משדה התעופה למלון בפורטו
הסעה פרטית מטואי אל סנטיאגו דה קומפוסטלה/פורטו בחזור
חדר ליחיד בתוספת תשלום


תמונות מהמסלול
bottom of page