top of page

Ferrol to Santiago de Compostela

< חזרה

קמינו אינגלס

מפרול לסנטיאגו דה קומפוסטלה

הליכה/אופנים

הליכה

מספר ימים

7

דרגת קושי (1-5)

2

אורך המסלול בק״מ

112

מספר אנשים מינימילי

2

דרגת ארוח בכוכבים

הדירוג הממוצא הוא 3 מתוך 5

עונה נמוכה

690

החל מ -

עונה גבוהה

730

החל מ -

הקמינו אינגלס שימש בעבר את עולי הרגל מאירלנד ומאנגליה, והוא נחשב לאחד המסלולים הפחות מוכרים אך המתגמלים מאוד מבין שבילי הקמינו דה סנטיאגו, בהיותו פחות צפוף מהשבילים האחרים.

המסלול מתחיל בעיר הצפונית פרול והוא משתרע על פני 119 קילומטרים שעוברים דרך נופים כפריים יפים, יערות שלווים ועיירות מרתקות כמו Betanzos ו- Pontedeume. למרות קוצרו היחסי, הקמינו אינגלס ומספק לנו חווית קמינו מהותית ואינטימית יותר, מלאה באירוח חם במיוחד מאנשי האזור הזה של הגליסיה.

הקמינו אינגלס הוא הזדמנות נהדרת עבור אלו הלהוטים לחוות את העושר הרוחני והתרבותי של שבילי הקמינו דה סנטיאגו בזמן קצר יחסית.

על המסלול
יום 1 - הגעה אל Ferrol 

פרול היא עיר חוף ונמל במחוז לה קורוניה בספרד. לפני שנצא לדרך נוכל לבקר במוזיאון הימי, בטירת סאן פליפה ובקתדרלה של סן ג'וליאן, לחקור את רחובותיה המעניינים של העיר וליהנות מהאווירה המיוחדת בה. 


יום 2 

המסלול שלנו מתחיל לאורך נמל Curuxeiras de Ferrol ממנו נשקף נוף יפיפה של האוקיינוס האטלנטי, עד עזיבתינו את העיר. נחצה את הגשר מעל נהר ה- Xubia ונגיע אל Neda בעלת הקסם הייחודי והנוף הנשקף ממנה. נמשיך ונחלוף על פני קהילות קטנות וציוריות עד בואנו אל Pontedeume, עיירה השוכנת ברכס הרים שבה רובע היסטורי עשיר.
הליכה: 30 ק"מ 

יום 3 

יום ההליכה שלפנינו מעט מאתגר אך מתגמל מאוד. נצא דרך הרובע ההיסטורי של Pontedeume לעבר Mino, עיירה על גדות ה- ריה דה בטאנסוס. נעבור דרך כפרים קטנים בדרכנו אל אחד המרכזים המעניינים ביותר בגליסיה - Betanzos, עיר מימי הביניים עם התמחות גסטרונומית משלה.
הליכה: 22 ק"מ

יום 4 

היום נהנה מהליכה בסביבה נעימה החוצה את הכפרים קטנים קוס, פרסדו ואס טראבס המוקפים בצמחייה שופעת ומשובבת נפש. את היום נסיים ב-  Hospita de Bruma, שהיה לפני מאות שנים בית חולים לעולי רגל והיום הוא אכסניה לעולי רגל.
הליכה: 24 ק"מ

יום 5 

אנו עוזבים את Bruma ונכנסים אל האזור הכפרי של אורדס, הליכתנו היום תעבור בשטחים מישוריים נוחים מאוד להליכה, חלקם מבודדים. הנוף הכפרי ייתחלף לנוף עירוני ככל שנתקרב אל היעד הסופי, כבר לאחר חציית נהר ה- Tambre נכנס אל Sigueiro, העיר האחרונה לפני סנטיאגו דה קומפוסטלה,  
הליכה: 25 ק"מ

יום 6 

היום נגיע אל יעדנו. את רוב ההליכה נעשה בסביבה טבעית כפרית ונעימה עד שנכנס אל אזור התעשייה של Tambre. נחלוף על פני פארק פרמין והאנדרטה של חוזה מריה אקונה ונמשיך דרך השכונות הצפוניות של העיר אל כיכר אובראדוירו שם תתגלה חזית הקתדרלה המרשימה של סנטיאגו במלוא הדרה.
הליכה: 16 ק"מ

יום 7 

SANTIAGO DE COMPOSTELA 

המסע המדהים שלנו הגיע לסיומו… תוכלו לעזוב אחרי ארוחת הבוקר כשאתם לוקחים אתכם זיכרונות ממסע בלתי נשכח, או להשאר אתנו עוד כמה ימים, ולהנות מכל מה שיש לסנטיאגו דה קומפוסטלה להציע.

אל תהסו לפנות אלינו לתכנון השהות הנוספת.

מפרול לסנטיאגו דה קומפוסטלה
פרטים נוספים

כולל

לינה בבתי מלון ובתים כפריים ( שילוב של מקומות לינה בדירוג גבוהה)
חדרים עם חדר רחצה פרטי
ארוחות בוקר
העברת ציוד בין מקומות הלינה (1 מזוודה/ תיק לאדם מקסימום 17 ק"ג)
חוברת הדרכה לדרך הכוללת טיפים ומידע
דרכון הדרך וצדפה של הקמינו דה סנטיאגו
תמיכה ושירות לקוחות למקרי חירום 24/7
מיסים

לא כולל

טיסות אל ומארץ היעד
העברה משדה התעופה ואל שדה התעופה
ביטוחים
ארוחות צהריים וארוחות ערב
מס תיירות (אם נדרש)
ציוד איש
הוצאות אישיות


תוספות אופציוליות

ארוחות ערב
העברות משדה התעופה ואל שדה התעופה
תוספת לילה בסנטיאגו דה קומפוסטלה
תוספת לילות לאורך המסלול
חדר ליחיד בתוספת תשלום החל מ340 אירו










תמונות מהמסלול
bottom of page