top of page

Tui to Santiago de Compostela

< חזרה

קמינו פורטוגז סנטרל

טואי אל סנטיאגו דה קומפוסטלה

הליכה/אופנים

הליכה

מספר ימים

8

דרגת קושי (1-5)

1

אורך המסלול בק״מ

117

מספר אנשים מינימילי

2

דרגת ארוח בכוכבים

הדירוג הממוצא הוא 3 מתוך 5

עונה נמוכה

769

החל מ -

עונה גבוהה

879

החל מ -

הדרך הפורטוגזית נחשבת לדרך המרתקת והעשירה ביותר הן מבחינת אדריכלות והן מבחינה תרבותית. המסלול היפהפה שלנו מתחיל בגבול הצפוני של פורטוגל בעיירה טואי ומסתיים בעיר סנטיאגו דה קומפוסטלה והוא מהווה את המקטע האחרון בקמינו פורטוגז. במסלול בן 114 ק״מ נחווה נופים מגוונים - נעבור דרך יערות גדולים, שטחים חקלאיים מסורתיים, כפרים קטנים ועיירות ציוריות והיסטוריות.
בזמן שנלך בנוף היפיפה, נוכל ליהנות מהמאכלים המקומיים ויין האלברינו המשובח שיש לאזור להציע. נבקר בארקייד, עיירה המפורסמת בפסטיבל הצדפות המתקיים מדי שנה, וכן נבקר בפונטוודרה וברובע העתיק הקלאסי שלה. ההליכה בשביל הזה היא חוויה שאסור לפספס!

על המסלול
יום 1

המסלול מתחיל בעיירה היפהפיה וההיסטורית Tui השוכנת על גדות הנהר Mino בגבול שבין ספרד ופורטוגל. Tui היא אחת משבע הבירות בממלכה העתיקה של גליסיה, והיא עשירה בהיסטוריה מרתקת, אמנות ותרבות. כדאי להגיע מוקדם ולטייל ברחובות הצרים והמרהיבים של העיר העתיקה, לבקר בקתדרלה הגותית Catedral de Santa María ממנה נשקף נוף פנורמי יפהפה, להחתים את החותמת הראשונה בדרכון עולי הרגל וליהנות מארוחה טעימה במסעדה מקומית.

יום 2

את השלב הראשון של המסלול נתחיל בביקור בקתדרלה המרשימה של San Bartalome ובהליכה על גדות נהר ה- Louro. אנו נפרדים מהעיר טואי ויצאים דרך הרובע העתיק של העיר. כדי להימנע מהמעבר הלא נעים באזור התעשיה נעבור בדרך אלנטרנטיבית, נעימה יותר, בה נמשיך ללכת לאורך נהר הלורו שילווה אותנו עד לעיירה או פוריניו הידועה בזכות הלחם שנאפה בתנור עצים.
הליכה: 16 ק"מ

יום 3

היום נלך לאורך שבילים כפריים צרים ומוצלים, תחת עצי אלונים, אקליפטוסים ונחלים. נטפס עד לקפלת Santiaguino ונרד אל Redondela, הידועה ככפר הויאדוקטים, בה מתלכדים נתיב החוף ודרך הפנים של הקמינו הפורטוגזי, שיקחו אותנו לשביל המטפס אל Arcade, בירת הצדפות ופירות הים של הגליסיה. נאכל טוב ונהנה מנקודת תצפית נוספת של שפך ויגו והחופים של San Simon.
הליכה: 22 ק"מ

יום 4

היום נחצה את גשר Ponte Sampaio שמעל לנהר ה- Verdugo, זהו אחד הגשרים החשובים בהיסטוריה של אזור הגליסיה. בדרכנו נחלוף על פני עיירות ציוריות עד העיר- Pontevedra, שם נראה את סמל הדרך של עולי הרגל La Virgen Peregrina Pontevedra היא העיר השנייה בעתיקותה אחרי סנטיאגו דה קומפוסטלה. העיר ידועה בעיקר בזכות המרכז ההיסטורי המפואר שבה ובשלל הטאפאס־ברים המצויינים שנדגום.
הליכה: 15 ק"מ

יום 5

בצאתנו מ- Pontevedra נחצה את נהר ה- Lerez ונעשה דרכנו אל מצפה המשקיף אל הביצות של אלבה. משם נתקדם לאיטנו אל עיירת המעיינות החמים Caldas de Reis. בעיירה מפעפעים המעיינות התרמיים הוותיקים ביותר בגליסיה, מזה שנים רבות מגיעים מבקרים מכל העולם להתרפא במימיהם.
הליכה: 22 ק"מ

יום 6

המסלול היפהפה שלפנינו יוצא מ- Caldas de Reis, אנחנו נחצה את הגשר העתיק מעל נהר אומיה, שיוביל אותנו אל מזרקת המעיינות החמים, שהעניקה לעיירה את שמה בימי הרומאים. מסלולנו עובר דרך שטחים עתירי מקורות מים, מה שהופך אותם לירוקים ועשירים בצמחייה מהרגיל. נסיים את היום בעיירה פדרון, אליה הובאו שרידי גופתו של סנטיאגו בשנת 44 לספירה וניתן למצוא בה עניין תרבותי והיסטורי רב. כיום העיירה מפורסמת גם בזכות פלפלוני פדרון הטעימים. זו התחנה האחרונה שלנו לפני סנטיאגו דה קומפוסטלה.
הליכה: 19.5 ק"מ

יום 7

זהו השלב האחרון במסע היפה שלנו בקמינו פורטוגז! לפני היציאה נבקר בכנסייה הקולגיאטית היפה שב- Iria Flavia, הקתדרלה הראשונה בגליסיה, ובבית הקברות הצמוד אליה. מתחת לעץ הזית נח בקברו קמילו חוסה סלה המשורר, זוכה פרס נובל לספרות. משם נעבור דרך כפרים קטנים, שבילים מסומנים ויערות שלווים עד לרובע העתיק של Santiago de Compostela, אתר מורשת עולמית. ב- Plaza de Orbadoiro תחכה לנו הקתדרלה המלכותית, בה נחגוג את סיום המסלול.
הליכה: 28 ק"מ

יום 8 - Santiago de Compostela

המסע המדהים שלנו הגיע לסיומו… תוכלו לעזוב אחרי ארוחת הבוקר כשאתם לוקחים אתכם זיכרונות ממסע בלתי נשכח, או להשאר אתנו עוד כמה ימים, ולהנות מכל מה שיש לסנטיאגו דה קומפוסטלה להציע.
טואי אל סנטיאגו דה קומפוסטלה
פרטים נוספים
כולל

לינה בבתי מלון ובתים כפריים ( שילוב של מקומות לינה בדירוג גבוהה)

חדרים עם חדר רחצה פרטי

ארוחות בוקר

העברת ציוד בין מקומות הלינה (1 מזוודה/ תיק לאדם מקסימום 18ק"ג)

חוברת הדרכה לדרך הכוללת טיפים ומידע

דרכון הדרך וצדפה של הקמינו דה סנטיאגו

תמיכה ושירות לקוחות למקרי חירום 24/7

מיסים


לא כולל

טיסות אל ומארץ היעד

העברה משדה התעופה ואל שדה התעופה

ביטוחים

ארוחות צהריים וארוחות ערב

מס תיירות (אם נדרש)

ציוד איש

הוצאות אישיות


אופציונלי

איסוף משדה התעופה

הסעות מפורטו אל טואי

הסעות מסנטיאגו דה קומפוסטלה לפורטו בחזור

שדרוג בתי מלון לפרימיום

הזמנת לילות נוספים במסלול

הזמנת לילות נוספים בסנטיאגו דה קומפוסטלה/ פורטו

ארוחות ערב

חדר ליחיד בתוספת תשלום



תמונות מהמסלול
bottom of page